Header AD

منى فاروق تعتذر للشعب المصري وتؤكد : أنا تعبانة من جوة قوي ومش لاقية شغل



منى فاروق  تعتذر للشعب المصري وتؤكد :  أنا تعبانة من جوة قوي  ومش لاقية شغل

من جديد عادت الفنانة الشابة مني فاروق لظهور اختارت له هذه المرة مقطع مصور لها عبر حسابها على إنستجرام، وهي تخاطب جمهورها ، معتذرة ومعبرة عن آلامها وحزنها الشديد من المعاملة التي تتلقاها من المجتمع بسبب أزمتها الأخيرة ، والخاصة بظهورها في مقاطع جنسية مصورة مع المخرج الشهير وعضو البرلمان خالد يوسف . وقالت منى فاروق : " طول الوقت بتعامل انى منبوذة في المجتمع وحضرت إلى دبى عشان اشتغل أى حاجه .. مش شرط التمثيل أي شغل.. مش لاقيه فرصة .. بقالى شهر قاعدة في البيت ولا حد عاوز يتعامل معايا و حصلى مشكلة زى أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر".
 وواصلت : مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إنى أعمل مش واخدة بالى طول الوقت، وأنا تعبت وعمالة أتعامل إن الموضوع عادى وهومش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، وكنت كل لما أنزل ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده ". 
وتابعت :" كل الناس بتضايقني وأنا بخاف أمشي في الشارع حد يضايقني ، ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، والحل إني أموت " ، مضيفة : أنا آسفة للشعب المصري وأنا تعبانة من جوة قوي ومحدش عايز يديني فرصة ولا مخرج ولا ممثل ولا مطرب عاوزين يدوني فرصة في التمثيل ".
منى فاروق تعتذر للشعب المصري وتؤكد : أنا تعبانة من جوة قوي ومش لاقية شغل منى فاروق  تعتذر للشعب المصري وتؤكد :  أنا تعبانة من جوة قوي  ومش لاقية شغل   Reviewed by Gharam elsawy on الثلاثاء, فبراير 18, 2020 Rating: 5

ليست هناك تعليقات

Post AD